2010.04.09

Just nu för Swebus mig hem till Småland igen. Jag ska bara hem och peta på Skärstad och Jönköping, skriva högskoleprov och åka direkt tillbaka till Norrköping igen. Sedan följer en vecka av filminspelning med Crazy Pictures AB. Min uppgift är att få scenografin att funka, det är jättekul men lite stressigt.

Nu är det nästan exakt ett år sedan jag och Olle träffades själva för första gången. Vi hade ägnat en helhelg till att spela in en musikvideo på toppen av Omberg. Jag hade hjälpt till med kläder och Olle spelade i bandet. Efter att ha varit vaken i 40 timmar, åkte vi på roadtrip till Stockholm klockan fem på morgonen för att lämna en dyr kamera och släppa av Dan, basisten i bandet. Jag och Olle var sömniga, stannade och åt frukost på hemvägen och hade det väldigt trevligt. Allt tog längre tid än vad vi trott, så jag missade min buss tillbaka till Göteborg. Helt plötsligt hade vi hela dagen på oss. Vi bestämde oss för att åka på utflykt. Vi åkte motorcykel, snabbt. När vi kom till Göta Kanal stannade vi och gick ner till vattnet, där somnade vi bredvid varandra i gräset i den allra första vårsolen.

Men det var innan vi visste att allt kunde bli så romantiskt.

Johanna och Olle

Kommentarer
Postat av: Manmaster

Jo jo, fast pratade man med dig efteråt den helgen så var det inte så svårt att ana. Kram och ta hand om er.

2010-04-10 @ 19:02:44
Postat av: AJ

Fina! Holder med manmaster. Ni skulle ju alltids kunne ta en roadtrip til Syrien nu, om ni kjenner för det;) Kos på deg!

Postat av: Lukas

Aw! :)

2010-04-17 @ 00:58:48
URL: http://lukasskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback