lite sommar.

aprilväder.
det är visst så det kallas när det är varmt, kallt och sen varmt igen... och sen kallt.
kan inte naturen bestämma sig snart?

igår var hanna hos mig och det var solsken så vi låg i min trädgård hela dagen .
vi solade i enbart bikini, åt glass och lyssnade på P3.
det var varmt och sommaren kändes helt otroligt nära.

idag har jag varit i gränna för första gången på väldigt länge.
det är en stad som verkligen blommar ut på sommaren med utecaféer och turister.
jag åt glass på piren och drack kaffe i solen.
det var en glad dag och jag är en lycklig tjej.

image11
                                                                gränna

och nu vill jag bara att det ska fortsätta vara varmt fram till sommaren,
men imorn försvinner värmen.
igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback