Tråkig dag i skolans bibliotek.

1. VAD HETER DU?

Johanna Tallefors.

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?

Blå jeans.

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?

Hur datorerna surrar i biblioteket där jag sitter.

4. VAD GJORDE DU IGÅR?

Var på Bjärka, åkte bil med Hanna Roos, Samme och Markus.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?

Jordgubbstuggummi, ett helt paket.

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?

Regn, blåst och jätte kallt.

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?

Markus.

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?

Kroppens proportioner, kläder, händer, ögon.

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SITTER NÄRMAST DIG?

Ja! För det är Linn.

10. HUR MÅR DU IDAG?

Bra, fast jag är trött och har mycket att göra.

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?

Mineralvatten och kaffe.

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?

Vin, fast cider är ju bra om man är ute efter något sockersött, jag har lite svårt för alla drinkar just nu.

13. FAVORIT SPORT?

Fotboll.

14. HÅRFÄRG?

Blond.

15. ÖGONFÄRG?

Bruna med lite grönt.

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?

Solnedgång.

17. SYSKON?

Anton, Alma och Fanny.

18. FAVORITMÅNAD?

Augusti.

19. SISTA FILMEN DU SÅG?

Amelie från Montmartre.

20. FAVORIT DAG PÅ VECKAN?

Fredag o Lördag.

21. FAVORITHOBBY?

Fika, rita och umgås med dom jag tycker om.

22. ÄR FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?

Oh, ja!

23. FAVORITLÅT(ar)

Det är nog för många för att räkna upp.

24. SOMMAR ELLER VINTER?

Sommar.

25. KRAMAR ELLER KYSS?

Kramar, lätt!

26. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STAND?

Förhållande.

27. CHOKLAD ELLER VANILJ?

Vanilj.

28. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?

I en villa på landet med mamma, pappa och mina syskon.

29. SENASTE LÄSTA BÖCKER?

Djävulen och fröken Prym.

30. DEN SISTA SPELNINGEN DU VARIT PÅ?

I lördags så lyssnade jag på Jonathan Johansson.

31. HUR SER DIN MUSMATTA UT?

Den hemma är marinblå, men här har jag ingen.

32. FAVORITSPEL

Prince of Percia 3, X-box.

33. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGA?

Nehe du.

34. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?

Ja.

35. ÄR DU ROMANTISK?

Nej verkligen inte, tyvärr.

36. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?

Gå i skola, sen åka hem och ägna all min tid åt mina läxor.

38. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?

15.16

(det var lite läskigt för jag fick detta i ett mail av Hanna Roos och hon hade svarat på det 15.16, och när jag kollade hur mycket klockan var nu när jag hade skrivit färdigt så var den just 15.16).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback